04

Koulutukset

Tarvitseeko tiimisi tai asiakkaasi valmennusta?

Räätälöimme juuri sinun tarpeisiisi sopivan kokonaisuuden.

Hyödynnämme valmennussisällössä tarvittaessa terveydenhuollon ammattilaisverkostoamme.​

Toteutamme valmennuksia muun muassa potilaan osallistamiseen, kriisiviestintään ja sosiaalisen median hyödyntämiseen.

Valmennuksissa on käytettävissä Myy Healthin kamera-mikki-tiimi, jolloin harjoitteluosioista saadaan tehot irti.

Takaamme vaikuttavaa valmennusta – räätälöitynä organisaatiosi tarpeisiin.

Tutustu koulutuspalveluihimme:

Potilaan osallistamisella tarkoitetaan sitä, että potilas on aktiivinen toimija omaan hoitoonsa liittyvässä päätöksenteossa. Potilaan osallisuus on merkittävä tekijä hyvän potilaskokemuksen rakentamisessa.​

Yksilöllinen hoidon valinta ja potilaan osallistuminen päätöksentekoon on jatkuvasti tärkeämpää, ja lisää potilaan hoitoon sitoutumista ja näin hoidon onnistumista.​

Muotoilemme yhdessä asiakkaidemme kanssa työkaluja terveydenhuollon ammattilaisten arkeen potilaiden osallistamiseksi. Toteutamme myös valmennuksia työkalujen käyttöönottoon.​

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.​

Kriiseihin ja poikkeustilanteisiin valmistautuminen on entistä tärkeämpää muuttuneessa mediamaisemassa. Epävakaa poliittinen ympäristö, kybervaikuttaminen sekä mediassa nousevat pirstaloituneet motiivit tekevät kriiseistä entistäkin ennalta-arvaamattomampia.

Hyvin hoidettu viestintä kriisin aikana takaa organisaation nopeamman palautumisen sekä minimoi vahingot. Perehdymme valmennuksessa niin kriisiin varautumiseen, sen hoitamiseen sekä siitä toipumiseen. Valmennuksen painotukset sovimme yhdessä kanssasi, ja käymme päivitetyn kriisisuunnitelmasi läpi yhdessä osallistujien kanssa. Tarvittaessa autamme  myös suunnitelmasi ajan tasalle laittamisessa.

Valmennukseen voi sisällyttää osuuden mediaviestinnästä sekä pääviestiharjoittelun kamera-mikkitiimin kanssa.

Kaipaatko apua sosiaalisen median hyödyntämiseen? Aiheuttavatko Metan työkalut ongelmia? Ei hätää, me autamme tässäkin asiassa.

Valmennuksen voi kohdentaa joko vain heille, jotka hyödyntävät päivittäin sosiaalista mediaan työssään, tai myös laajennetusti koko myynti- ja markkinointitiimille. Osalistujien taitotaso määrittää, kuinka syvälle sosiaalisen median maailmaan uppoamme. Kalibroimme valmennuksen aina sopivan tasoiseksi vastaamaan organisaatiosi tavoitteita.

Onko organisaatiosi tarina yhdenmukainen? Eheän brändikokemuksen aikaansaamiseksi on erittäin keskeistä, että koko organisaatio osaa kertoa oikeat pääviestit. Viestien harjoitteleminen on tärkeää niin johdolle, myyntitiimille kuin median kanssa toimivillekin. Osana valmennusta toteutetaan kamera-mikki-tiimin kanssa joko haastatteluharjoituksia tai simuloituja myyntitilanteita. Mikäli pää- tai myyntiviestisi kaipaavat päivittämistä, voimme sisällyttää valmennuskokonaisuuteen myös työpajan, jossa viestit päivitetään ennen harjoittelua ajan tasalle.

Askarruttaako hyvinvointialueet tai Life Science -sektorin toimintaympäristö? Taloudellinen paine, resurssipula ja kehittyvät hyvinvointialueet, muokkaavat toimintaympäristöämme jatkuvasti. Mitkä ovat päätöksentekomekanismit, joista voi löytyä yksityiselle sektorille mahdollisuuksia toimia? Tai mikä on tämänhetkinen tilanne hyvinvointialueilla? Koulutumme viimeisimmät muutokset aina räätälöiden organisaatiosi mukaan.

Ajantasainen LinkedIn-profiili on modernin myyjä käyntikortti. LinkedIn -alustasta on muodostanut merkittävä kanava B2B-myyntiin ja markkinointiin. Koulutuksessa opitaan, miten hyödyntää LinkedIniä myyntityössä ja integorioda se osaksi myyntiprosessiasia. Esittelemme parhaat käytännöt verkostoitumiseen ja myyntimahdollisuuksien tunnistamiseen. Tämä mahdollistaa myyntiprosessin vahvistamisen ja laajentamisen sosiaalisen myynnin avulla. 

Koulutus tarjoaa työkalut myyntiprosessisi elävöittämiseen datan visualisoinnilla. Opit, miten yhdistää visuaalisen esityksen perusteet sekä tehokkaat myyntitekniikat tuoden esille alueellisia eroja tai epidemiologista dataa selkeästi ja vaikuttavasti. Koulutus antaa strategioita myyntiprosessin ja -tekniikan päivittämiseen, sisällyttäen siihen merkityksellisiä visualisointeja. Tämä lähestymistapa ei vain paranna asiakaskohtaamisia, vaan myös vahvistaa myyntiäsi luoden uusia mahdollisuuksia tulokselliseen vuoropuheluun.