03

Myynti ja vaikuttaminen

Terveydenhuollon tämän hetkinen murrostilanne asettaa vaateensa yritysten toimintamalleille ja myyntityölle.

Menestyminen uudistuneessa markkinassa sekä uudet asiakkuudet ja sidosryhmät edellyttävät koko myynti- ja vaikuttamistyön uudelleenajattelua.

Yrityksen myyntistrategiaa ja -prosessia kannattaakin tarkastella nyt erityisen kriittisin silmin.

Autamme päivittämään vaikuttavimmat keinot täysin uudesta näkökulmasta arjen työkalupakkiisi.​

Tutustu lisää yhteistyömahdollisuuksiin:

Dokumentoitu myyntistrategia ja -prosessi johtaa tutkitusti parempiin myyntituloksiin. Uudet myyntimetodit, kuten datan visualisointi, sekä digitaaliset kanavat vaativat muutoksia perinteiseen myyntiprosessiin. Me autamme sinua määrittämään tehokkaimman myyntistrategian sekä vaikuttavimmat keinot, jotta saavutat tavoitteesi.

Datan visualisointi on tehokas tapa tuoda uutta ja uniikkia kulmaa asiakas- ja sidosryhmäkeskusteluihin. Kiinnostavilla visualisoinneilla päästään käsiksi relevantteihin keskusteluihin asiakkaiden kanssa ja voidaan raikkaalla tavalla esitellä faktoja esimerkiksi alueellisista eroista epidemiologisessa datassa. Datan visualisointi suoristaa monimutkaisetkin faktat helposti ymmärrettäviksi.

Hyvinvointialueiden budjettipaineet asettavat haasteita tuotteiden ja palveluiden käyttöön ja kasvuun hyvinvointialueilla. Voiko päätöksentekoon hyvinvointialueilla vaikuttaa? Kyllä voi. Olemme perehtyneet hyvinvointialueisiin ja niiden päätöksentekostruktuuriin. Luomme teille suunnitelman ja työkalut, joissa hyödynnetään niin viestinnän kuin myös henkilökohtaisen vaikuttamisenkin keinoja.